loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 124 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دومین مانی این د بنک لدر مچ در پی پر ویو :
 
اعلام شده است دبلیو دبلیو ای یک مسابقه مانی این د بنک لدر مچ دیگر در پی پر ویوی مانی این د بنک خواهد داشت , که این مسابقه برای بریفکیس خواهد بود و برنده یک تایتل شات مانند سال های گذشته خواهد داشت . پیش بینی می شده است که این پلن را دبلیو دبلیو ای در ماندی نایت راو برای همه بگوید ولی اتفاق نیفتاد . ولی دبلیو دبلیو ای این نقشه را کماکان در سر دارد , و پیش بینی میشود کشتی گیران سطح بالا برای کمربند جهانی و کشتی گیران آینده دار برای بریفکیس تلاش کنند .
 
دبیوت استاری دیگر از ان ایکس تی ؟
 
همان گونه که در راو مشاهده شد گلداست به همراه آرتروت در برابر تیم کرتیس اکسل و رایبک شکست خوردند و کودی رودز , کسی که برای گلداست در این چند وقته هم تیمی انتخاب می کرد اعلام کرد هفته دیگر یک هم تیمی بسیار مناسب برای برادرش خواهد گذاشت . جزئیاتی که اضافه کرد , آن بودند که این استار هیچ گاه پیش از این توسط گلداست دیده نشده است , و هفته ی دیگر در راو دبیوت خواهد کرد . پیش بینی می شود که این استار یکی از اعضای ان ایکس تی باشد که می خواهد به مین راستر بپیوندد . همچنین گفته شده است شاید این کارها مقدمه ای برای هیل ترن کودی رودز می باشند .
 
 
تاریخ احتمالی بازگشت ریک فلیر به همراه د میز و مهمان هفته دیگر شو راو :
 
هنوز چیزی رسمی نشده است ولی پیش بینی می شود هال آو فیمر ریک فلیر هفته ی دیگر در راو به مین راستر بازگردد . راو هفته ی دیگر به صورت لایو از کلیولند , اوهایو شهر قهرمان پیشین دبلیو دبلیو ای د میز می باشد . یکی از ایده های بازگشت فلیر (که گفته شده است به صورت فول تایم باز می گردد) این است که ادامه ی کارش را با میز انجام دهد که فیگر فور لگ لاک را از دو سال گذشته به او آموزش داد . د میز نیز برای فیلم برداری The Marine 4 مدتی از صحنه مبارزات دور بوده است و آخرین حضورش به رسلمنیا 30 جایی که در آندره د جاینت مموریال بتل رویال شرکت کرد باز می گردد . کلیولند همچنین شهر دولف زیگلر هم می باشد ولی او هم اکنون در هالیوود , فلوریدا زندگی می کند . اعلام شده است به گفته ی خود ریک فلیر او درخواست کرده است که با زیگلر کار کند و همچنین بازیگر و کمدین کوین هارت هفته ی آینده مهمان ویژه برای شو ماندی نایت راو خواهد بود .
 
دو نام برای مانی این د بنک لدر مچ :
 
پیش بینی شده است دبلیو دبلیو ای برای مانی این د بنک لدر مچ که برای کمربند های ویکیت شده ی دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان می باشند جان سینا و بری وایت را به مسابقه اضافه کند . همچنین هنوز معلوم نیست دبلیو دبلیو ای روی هم رفته برای این بازی چند نفر را خواهد گذاشت , زیرا در این 14 مسابقه که در 9 رویداد برگزار شده اند تعداد افراد شرکت کننده از 5 تا 10 تغییر پذیر بوده اند .
 
آپدیت بر وضعیت ام وی پی :
 
ام وی پی میهمان این هفته تاک ایز جریکو بود اما او بدلیل ام آر آی ای که روی زانوی خود داشت، در انگلیس به سر می برد و نمیتواند در این برنامه شرکت کند. ام وی پی همچنین اشاره کرد که تمریناتی را برای آماده کردن زانوی خود انجام میدهد و هر کاری برای آماده شدن برای پی پر ویوی اسلمیاورسری انجام میدهد که در این پی پر ویو ام وی پی و اریک یانگ برای کسب کمربند سنگین وزن تی ان ای با هم مسابقه خواهند داد. همچنین اریک یانگ در طی یک کنفرانس تلفنی در روز چهارشنبه اعلام کرد که او در حال آماده شدن برای مبارزه با ام پی وی است و یکشنبه کاملا اماده خواهد بود.   .
 
رتینگ رو به رشد اسمکدان :
 
آخرین رتینگ برای اسمکدان که اعلام شد 1.96 بود . این به نسبت هفته ی پیش که 1.76 بود پیشرفت داشت . فرایدی نایت اسمکدان 2.782 میلیون ببینده داشته است .
 
نتایج مسابقات شو سوپراستارز :
 
شو سوپراستارز این هفته که تیپینگ آن قبل از شو ماندی نایت راو برگزار شد ، دو مسابقه به همراه داشت که در اولین دالف زیگلر در مسابقه اش در مقابل تایتوس اونیل توانست حریف خود را شکست دهد  و در مسابقه بعدی ، آدام رز ، توانست هیث اسلیتر  را شکست دهد.  
 
آپدیت بر هوم ویدیوی استینگ و فیلم جدید راک :
 
سایت آمازون هم اکنون هوم ویدیوی استینگ در دبلیو دبلیو ای را برای دی وی دی و بلوری به پیش خرید گذاشته است . تاریخ ریلیز نهایی این هوم ویدیو 23 سپتامبر می باشد همچنین د راک در توییـ ـتر خود اعلام کرد نخستین سکانس فیلم جدیدش یعنی "San Andreas" فیلم برداری شد .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 1,222
  • بازدید سال : 13,250
  • بازدید کلی : 202,188
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی