loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 77 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بخشهایی از درگیری  اخر راو گذشته بین دشیلد و ایوولوشن پخش میشه.بعد هم ثبت مسابقه بین این دو گروه جهت رودر رو شدن در اکستریم رولز رو میبینیم.دنیل براین و بری بلا به سالن میان و وسط رینگ همراه مردم شعار میدن که استفانی مکمن به ارنا وارد میشه. 

استفانی راجب قهرمانی براین و ازدواجش و اتفاقات خوبی که در این مدت براش افتاده به دنیل تبریک میگه.بعدش به دنیل خبر میده که در اکستریم رولز به مصاف کین خواهد رفت تا از تایتلش مقابل این غول ماسک دار دفاع کنه.استفانی میگه کین بدجوری برات نقشه کشیده و قصد داره شیرینی هفته گذشته رو برات خراب کنه پس بهتره مراقب همسرت باشی.بعدش تم سانگ کین پخش میشه اما کین قصد داره غافلگیرش کنه و وقتی دنیل و بری از رینگ خارج میشن ناگهان به دنیل حمله میکنه.کین ماسک و لباس سابق خودش رو پوشیده و کین دنیل رو سرنگون میکنه و سراغ بری بلا میره.دنیا میاد دفاع کنه اما کین بازم سرنگونش میکنه.درگیری ادامه داره تا اینکه کین بیرون رینگ یک تومبستون به دنیل میزنه و استفانی میخواد که درگیری تموم بشه.اما کین تازه گرم شده و روی پلکان فلزی هم یه تومبستون دیگه به دنیل میزنه.پزشکان به دستور استفانی کنار براین میرند و حالش رو بررسی میکنند.دکترها دنیل رو روی برانکاردو با گلو بند طبی دارند متقل میکنند که کین براین رو پایین میکشه و بازم بهش حمله میکنه.

کین براین رو روی میز گزارشگرا میبره و تومبستون سوم رو هم بهش میزنه.استفانی به کین بد و بیراه میگه و کین راهش رو میکشه و میره تا دکترها به وضعیت دنیل رسیدگی کنند.

 

دکترها دنیل رو با برانکارد منتقل میکنند و استفانی تایتلها رو وسط رینگ بلند میکنه ومیگه یه تشویق عالی برای دنیل براین میخوام.

مروری بر تورنمنت تایتل بین  قاره ای میشه تا سراغ مسابقه اول بریم.

وید برت مقابل شیمس

شیمس وید برت رو با کیک بیرون رینگ میندازه و بعد خودش میره و حریف رو به رینگ برمیگردونه که برت یه کیک به صورت شیمس وارد میکنه و از رینگ خارج میشه.شیمس میره تا از بین طنابها روی برت پرش داشته باشه که هنگام فرود برت بهش بال همر میزنه.شیمس توی رینگ بی حرکت افتاده که برت میاد و کاور میکنه.

برنده:وید برت

 تبلیغات مختلقی راجب تورنمنت و ایوولوشن و حضور هیو جکمن در شو به عنوان مهمان دلف زیگلر پخش میشه.

از مردم راجب مسابقه سینامقابل وایات فمیلی نظر خواهی میشه.

پروموی وایات فمیلی:

بری وایات راجب حقیقت و قولهای دروغ حرف میزنه و و اینکه در مسابقه استیل کیج در اکستریم رولز سینا حقیقت رو لمس خواهد کرد.وایات راجب اینکه دنیا را در دستانش خواهد داشت  حرف میزنه و اینکه مهم نیست امشب مردم به چه نوع مسابقه بین سینا و وایات فمیلی رای بدن و مهم مسابقه حقیقی انها در اکستریم رولز هست. 

 لوس ماتادورز مقابل تری من باند 

مکینتایر با ضربات مشت فرناندو رو وادار به عقب نشینی میکنه.درگیری انها به بیرون رینگ کشیده میشه.مکینتایر میخواد به ال تریتو هم حمله کنه که تریتو بهش کیک میزنه .ماتادورها مکینتایر رو به رینگ

 لوس ماتادورز مقابل تری من باند 

مکینتایدر با ضربات مشک فرناندو رو وادار به عقب نشینی میکنه.درگیری انها به بیرون رینگ کشیده میشه.

مکینتایر میخواد به ال تریتو هم حمله کنه که تریتو بهش کیک میزنه .ماتادورها مکینتایر رو به رینگ برمیگردونندو با احجرای دوبل سموان دراپ روی حریف پایان کار رو به تریتو واگذار میکنند که او هم با پرش از روی طنابها رو یطرف موفق میشه حریف رو پین کنه.

در بک استیج گروه ایوولوشن دارند با هم حرکت میکنند.

پروموی ایوولوشن

 ایوولوشن با لباس رسمی به رینگ میان و اچ میگه جریان بعضیها مثل بچه های شیطونی هست که درنبود یک سرپرست کل دنیا رو به هم میریزند اما وقتی پدرشون بیاد و ادبشون کنه مقابل همون دنیا ضایع میشند.رندی میگه گروه شیلد به اندازه کافی از این بازیها کردن و حالا وقتشه تا یه گروه به انها درسی بده.گروه ایوولوشن.

باتیستا میگه د شیلد بدون هیچ دلیلی خودش رو قاطی جریانی کرد که بهشون ربطی نداشت.جریان تایتل های اول کمانی بین یه عده دیگه بودو انها نباید وارد این جریان شدند.

د شیلد با تشویق عالی مردم وارد سالن میشه.با ورود آنها ایوولوشن از رینگ خارج میشند.امبروز میگه:جریانات راو قبلی بار اولی نبود که اتفاق افتاد و بازم اتفاق خواهد افتاد اما تو که الان داری ما رو تحقیر میکنی ایا همون مدیری نبودی که برای حمایت از رندی اورتن از ما کمک میخواستی؟

همه با طرح و نقشه های کثیف شما  اشنا هستند.ما الان بدجوری گرسنه و بداخلاق شدیم.ست میگه منم باهاش موافقم و تمام این خشم ما فقط روی ایوولوشن متمرکز شده.ایوولوشن و بقیه استارهایی که دران شب به ما حمله کردن.در جواب باتیستا هم بگم که ما همیشه برای دخالت در هر کاری دلیل داریم.الان زمان مسابقه نیست اما کمتر از دو هفته دیگه جنگ ماو شما در رینگ شروع خواهد شد.نقطه ضعف شما خواسته های متفاوت شماست.ری مچ رندی و قهرمانی باتیستاو مدیریت اچ.این چیزی هست که شما بهش فکر میکنید و باعث تفرقه میشه.اچ با ثبت کردن این مسابقه در واقع مایه شکست خودش را فراهم کرد و هر سه شما در اخر اکستریم رولز با بدنی درب و داغون به خانه برمیگردید.

رومن رینزمیگه شما هفته قبل ما رو غافلگیر کردین حالا منم براتون یه برنامه مشابه دارم.حالا میتونید به رینگ بیایید و رودر رو بشید یا اینکه از این سالن محو بشید.د شیلد اماده حمله میشند  که همون افرادی  که در او قبلی همراه ایوولوشن به شیلد حمله کردن بازم میان و کنار ایوولوشن می ایستند.

.اچ میگه:همیشه یا خودت رو به روز کن یا اماده نابود شدن باش.این گروه ایوولوشن هست.حالا چی میگید.دو گروه برای هم خط و نشون میکشند و با لبخند یک وری اچ این بخش تموم میشه.

 اوسوز مقابل رودزها

اوسوز با کیکهای همزمان خود به گلداست و کودی ضربه میزنند و کوری میاد به جیمی فینیشر بزنه که با کیک جیمی به سرش مواجه میشه و جیمی کاور میکنه و د اوسوز برنده مسابقه میشند.

بعد از مسابقه رایبکسل به اوسوز حمله میکنند و با پیروزی رایبک و اکسل دراین درگیری انها درون رینگ جشن میگیرند.

لیلا مقابل امما

مسابقه با درگیری فاندانگو و زدن کبری به او توسط مارلا بیرون رینگ ادامه داره که امما هم کاور یک مار صورتی از کفشش در میاره و دستش میکنه و با فینیشر "خانم کبری" و کیکی که به لیلا میزنه موفق به پین کردن حریف میشه. 

بعد ار مسابقه مارلا و امما جشن گرفتن که مارها شون به هم گره میخورند و دو استار هرکاری میکنند مارها از هم جدا نمیشند.

جان سینا در پشت صحنه راجب مسابقه اش با وایاتها میگه.او میگه امشب همه چی به مردم بستگی داره.اینکه چه نوع مسابقه رو انتخاب کنند و کدوم طرف رو تشویق کنند.من همیشه حقیقت رو دوست داشتم و بهش احترام گذاشتم.بعدشم راجب پیروزی خودش در اکستریم رولز و مسابقه امشب حرف میزنه و میره.

هیمن همراه سزارو با تم سانگ جدیدشون وارد سالن میشند.هیمن خودش رو به عنوان مشاور سزارو و همچنین مشاور براک لزنر و کارهای این دو استار معرفی میکنه.بعدشم  برای حرص دادن به مردم شکسته شدن استریک رو تکرار میکنه و راب وندام میاد و به این بازی هیمن پایان میده.

راب وندام مقابل سزارو

تورنمنت تایتل لبیت قاره ای

 

سزارو داره روی راب وندام حرکت چرخ و فلک رو اجرا میکنه که کولتر و سواگر به سالن میان.راب وندام یک کیک به سزارو میزنه و پرتش میکنه بیرون رینگ.سواگر با سزارو شروع به بحث میکنه.بعدش سزارو به وندام که میخواد روش پرش انجام بده اپر کات میزنه.هیمن با کولتر و سواگر با سزارو بیرون رینگ جروبحث میکنند و سواگر دور از چشم داور یه ضربه محکم به سزارو میزنه و روی زمین رهاش میکنه. داور می شمره و چون سزارو تا شماره ده به رینگ برنمیگرده راب وندام برنده مسابقه اعلام میشه.

بعد از مسابقه سزارو با رئال امریکنز درگیر میشهو روشون چرخ و فلک رو اجرا میکنه.

در پشت صحنه رنه یانگ راجب اینکه راب وندام مقابل برت  مسابقه خواهد داد و در صورت برنده شدن به مصاف بیگ ایی در اکستریم رولز خواهد رفت حرف میزنه و وندام میخواد جواب بده که هیمن و سزارو میان و میگن وندام با دخالت رئال امریکنز برد و نمیتونست سزارو رو شکست بده.هیمن میگه با این افتخاری که کسب کردی  چطوری امشب میخوابی.وندام میگه نگران نباش خوب میخوابم.بعد به سزارو میگه که از هیمن دور باش تا موفق بشی. میره.

اکسانا مقابل پیج

پیج با اجرای سابمیشن روی اکسانا و تاپ اوت دادن او برنده شد.

لانا و روسو میان و لانا راجب روسو سخنرانی میکنه.

سین کارا مقابل روسو 

سین کارا میخواد به روسو دراب کیک بزنه که روسو بهش با اسلم جواب میده

لانا برای حرکت پایانی روسو رو تشویق میکنه و روسو بعد از یک بادی اسلم دیگه با اجرای فینیشر موفق به پین کردن سینکارا میشه.

جری لاولر نتیجه نظر خواهی برای مسابقه امشب سینا رو اعلام میکنه.

سینا با ۵۳ درصد رایها باید مقابل کل وایات فمیلی مسابقه بده.

جان سینا مقابل وایات فمیلی

مسابقه با تشویق وایاتها شروع میشه.

 سینا در اخرمسابقه با هارپر درون رینگ هست و برای اینکه دیگر اعضا وایتها حواسش رو پرت نکنند اول به بری و راون یک ضربه میزنه و از رینگ دورشون میکنه و بعد روی هارپر شولدر بلاکهای خودش رو اجرا میکنه.بک سوپلکس بمب حرکت بعدی سینا روی هاپر هست.هارپر بیرون میره و با بری تگ میکنه اما بری وایت یو کنت سی می رو دریافت میکنه و بعدش سینا با اجرای ای ا ی روی وایات کاور میکنه که هارپر و راون دخالت میکنند و مسابقه به نفع سینا دی کیو میشه.

بعد از مسابقه وایتها به زدن سینا ادامه میدن و بری روش فینیشر میزنه.وایات اعلام میکنه که الان دنیا رو در دستانش داره.با ادا و قیافه گرفتن های بر ی وایات شو راو تمام میشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 13,224
  • بازدید کلی : 202,162
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی