loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 108 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

جان سینا به عنوان قهرمان اول کمپانی وارد سالن میشه.سینا بعد حرفهایی برای تبلیغ بخش نت ورک میره راجب بتل گراند حرف میزنه و میگه بعضیها فکر میکنند که در بتل گراند قهرمان شرکت عوض خواهد شد اما من بهتون میگم که قهرمان اینجاست و در بتل گراندم من همچنان به عنوان قهرمان اینجا خواهم بود.رومن رینز به سالن میاد و سینا هم او را به جمعیت معرفی میکنه.

سینا میگه خیلی جالبه ما هم امشب  هم تیمی هستیم  هم روز یکشنبه قراره مقابل هم قرار بگیریم.اما لازمه که به خاطر کمکت در هفته قبل تشکر کنم.واقعا حضور جالبی دراخر شو داشتی.میدونم که در بتل گراند همه شما علیه من خواهید بود اما این جریان رو روز یکشنبه حل میکنیم.اما راجب هیئت مدیره و گروهش که شامل رندی و کین در بتل گراند باشه لازمه هماهنگ بشیم.رینز میگه اره اگه بتونی مقابل ا ین دوتا خوب کاری کنی معلوم میشه که واقعا به اندازه ادعایی که داری هستی یا نه.لحن رومن دوستانه نیست و سینا و رومن فیس  تو فیس میشند  که دین در تلوزیون سالن دیده میشه و میگه:

این بحثتون شبیه کل کل دختراست و بهتره تمومش کنید ما داریم راجب جنگ علیه هیئت مدیره حرف میزنیم.کسانی که همیشه یک طرح دوم برای انجام کاراشون دارند.البته من فقط یه نقشه براشون در امشب دارم اما گمونم همینم کافی باشه.دراین لحظه رولینزو رندی و کین دین رو محاصره میکنند . دین حمله میکنه اما  از پسشون برنمیاد و کتک میخوره.سر امبروز رو به درو دیوار میکوبندو کین هم بهش چوکسلم میزنه و دین با دهانی خون الود روی زمین می افته.

 

مسابقه اول

شیمس در مقابل دمیز

دمیز یک بیگ البو به شیمس میزنه و رولش میکنه که ناکام میمونه و شیمس کیک اوت میده.

دمیز یک ویست لایک روی شیمس انجام میده ولی شیمس با یک هدلاک و شولدر بلاک جوابشو میده.

دمیز شیمس رو روی زمین میندازه و به بالای تاپ روپ میره و بیگ شوت رو روی شیمس انجام میده و پین میکنه که شیمس روی شماره 1 کیک اوت میده.

در اواخر مسابقه دمیز میخواد اسکول کراشینگ فاینلی رو انجام بده که شیمس مانعش میشه و میخواد بروگ کیک رو بزنه که دمیز جاخالی میده و شیمس رو رول میکنه و برنده بازی میشه.

برنده: دمیز

 

مسابقه دوم

دالف زیگلر در مقابل فاندانگو

زیگلر یک بیگ هیپ توس میخواد انجام بده که فاندانگو با یک دراپ کیک جوابشو میده.

فاندانگو زیگلر رو به گوشه رینگ میره و ضرباتی به او وارد میکنه.

فاندانگو یک هدلاک روی دالف زیگلر انجام میده که زیگلر خودش رو خلاص میکنه.

موزیک فاندانگو به صدا در میاد و لیلا و سامر ری که ظاهرا با هم دوست شدن به کنار رینگ میان و حواس فاندانگو رو پرت میکنند که زیگلر با زدن یک فیم اوسر کار او رو تموم میکنه.

برنده: دالف زیگلر

بعد از مسابقه لیلا و سامر ری به داخل رینگ میان و کنار زیگلر میرقصند و حرص فاندانگو رو در میارن.

 

 

مسابقه سوم

برادران یوسوز در مقابل هیث اسلیتر و تایتوس اونیل

وقتی اوسوز میخواستند به داخل رینگ بیان لوک هارپر و اریک روان بهشون حمله کردند و مسابقه برگزار نشد.

برنده: ناتمام

 

رینگ برای بحث بین امریکاییهای واقعی و روسها اماده شد. کولترو سواگر در یک طرف و لاناو روسف در طرف دیگه ایستادند.انها شروع به بحث راجب اوضاع اجتماعی و افتخار دو کشور میکنند که به کشتی کج ربطی نداره و بعدش بحث میره طرف برنده شدن طرفین در بتل  گراند و برای هم رجز خوانی میکنندو سواگرو روسف درگیر میشند.سواگر موفق میشه روسف رو از رینگ بیرون بندازه و به نظر میاد  که روسف حین این حرکت مصدوم شده.سواگر و کولتر وسط رینگ میایستندو مردم براشون شعار میدند.

 

به بخش پزشکی میریم و دکتر آمبروز میگه ما در حال بررسی وضع آمبروز هستیم و هنوز معلوم نیست که بتونه در مین اونت شب شرکت کنه با نه.

 

مسابقه چهارم

آلبرتو دلریو در مقابل راب ون دام

دلریو سریع به راب ون دام حمله میکنه و به یک کیک میزنه و سریع پینش میکنه که ون دام کیک اوت میده.

راب ون دام دلریو رو به گوشه رینگ پرتاب میکنه و میدوه که به او پربه بزنه که دلریو جاخالی میده و ون دام به میله های گوشه رینگ میخوره.

دلریو کنترل بازی رو در دست داره و ضرباتی به راب ون دام وارد میکنه.

راب ون دام میخواد خلاص بشه که دلریو او رو باز میزنه و روی زمین میندازه.

بعد از دقایقی خلاص میشه راب ون دام و یک هوری کنرانا و سوپر کیک به دلریو میزنه و دلریو رو زمین می افته و رولینگ تاندر رو دلریو انجام میده و کاور میکنه که دلریو رو شماره 2 کیک اوت میده.

اواخر مسابقه ون دام میخواست فایو استار فراگ اسپلش رو انجام بده که دلریو تو هوا یک کیک بهش میزنه و با زدن کراس آرم بریکر برنده مسابقه میشه.

برنده: آلبرتو دلریو

 

 

مسابقه پنجم

نیکی بلا در مقابل کامرون و آلشیا فاکس

آلشیا فاکیس ضرباتی رو در گوشه رینگ به نیکی بلا میزنه و با کامرون تگ میکنه و کامرون هم کیک و اسلم میزنه ولی نیکی با فیس باستر  جوابشو میده و آلباما اسلم بهش میزنه.

در اواخر مسابقه آلشیا با زدن مودیفید لگ لاک فیس باستر او رو پین میکنه و برنده مسابقه میشن.

برنده: آلشیا فاکس و کامرون

 

بعد از مسابقه دیواز ها اعلام میشه که دین آمبروز قادر به مسابقه نیست و مین اونت شب به صورت هندی کپ مچ برگزار میشه.

 

مایکل کول خبری جدید از بازی wwe2k15 میده و میگمه کسانی که کارکتر استینگ رو میخوان میتونن او رو دانلود کنند و با استینگ بازی کنند.

 


در پشت صحنه رندی اورتون رو در دفتر تریپل اچ میبینیم و به تریپل اچ میگه که به کین اعتمادی نداره بعد هانتر میگه که نقشه ی B برای قهرمانی اورتون داره و کین یک وصیقه برای قهرمانی او در

بتل گراند هست. اورتون میگه من هیچ نیازی به نقشه B ندارم و خودم به تنهایی میتونم قهرمان بشم.

 

مسابقه ششم

سزارو در مقابل بیگ ای

مسابقه شروع میشه و سزارو یک بیگ سوپلکس به بیگ ای میزنه و پینش میکنه که بیگ ای کیک اوت میده.

سزارو هم یه فورم آرم و کلوزلاین و چین لاک می زنه که بیگ ایی با یه البو خودش رو خلاص می کنه. سزارو یه دابل اندر هوک پاوراسلم می زنه و کاور می کنه که موفق نیست. هردو ضربات زیادی رو می زنن که در آخر سزارو می ره و یه صندلی برمی داره تا به بیگ ایی ضرباتی رو بزنه که کوفی میاد و صندلی رو ازش می گیره و بیگ ایی در همون لحظه با زدن بیگ ایندینگ موفق به پین کردن سزارو می شه.

برنده: بیگ ای

 

 


 جریکو به سالن میاد و مورد تشویق قرار میگیره.جریکو میگه من دراین رینگ بزرگ شدم و افت و خیزهای زیادی را در اینجا شاهد بودم اما هیچ وقت استاری مثل وایت رو ندیدم.مطمئنا مسابقه من و وایت در بتلگراند یک مسابقه عجیب خواهد بود.وایت در صفحه تلوزیون ظاهر میشه و قهقهه میزنه و بعدش چراغها خاموش و روشن میشند و وایتها به جریکو حمله میکنند.وایات با زدن سیستر ابیگلش به جریکواین درگیری رو  خاتمه میده.

 

 

مسابقه هفتم

ای جی لی در مقابل ایوا ماری

ای جی لی و ایوا ماری قفل میکنند و در این بین شعار سی ام پانک باز شروع میشه.

ای جی روی ایوا ماری کار میکند و بعد در خارج رینگ با هم درگیر میشن که ایوا ماری کنترل بازی رو در دست میگره و ای جی رو درون رینگ میفرسه و کاورش میکنه که ای جی لی روی شماره 2 بلند

میشه و در آخر ای جی لی با زدن بلک ویندو برنده میشه.

برنده: ای جی لی

 

در پشت صحنه کین نزد استفانی و تریپل اچ میره و میگه من اصلا به رندی اعتماد ندارم و او رو دوست ندارم ولی استفانی میگه این بخشی از بیزینس هست و اچ میگه تنها کافیه که کاری که لازمه

رو در بتل گراند انجام بدی.

 

 

مسابقه هشتم

بودالاس در مقابل گریت کالی

کالی یک چاپ به بو میزند و به گوشه رینگ میبرش و بهش بکن چاپ میزنه و بعد خلاص میشه و ضرباتی به کالی میزنه ولی بعد گریت کالی او رو از رینگ بیرون میندازه و در خارج رینگ هم ضرباتی به هم

وارد میکنند و بودالاس به داخل رینگ میاد ولی زمانی که کالی هم میخواد بیاد توی رینگ بو دالاس یک کیک محکم به پاهاش میزنه و کالی روی زمین میفته و داور تا 10 میمره ولی کالی نمیتونه

به رینگ برگرده و بودالاس برنده میشه.

برنده: بودالاس با قانون کنت اوت

 

 

در بک استیج این بار رولینز میاد میگه کین و رندی مشکوک میزنندو من که کیف رودارم یه جوری باهام برخورد میکنند.اچ میگه شما نگران نباشید  من میدونم چه طرحهایی رو باید پیاده کنم.هیمن میاد و میگه بله طرح دوم همیشه مهم هست ولی شاد به نقشه سوم هم نیاز باشه.من برای بخش سوم  همیشه اماده هستم و میتونید روم حساب کنید.هیمن میره و استفانی میگه من هرگز به هیمن اعتماد ندارم.

 

ریک فلیر با تشویق زیاد تماشاگران به داخل سالن میاد و درمورد شهری که راو در اون در حال برگزاری است صحبت هایی رو انجام میده.

بعد رنی یانگ ازش میپرسه چه کسی بعد از بتل گراند به عنوان قهرمان کمربند سنگین وزن و wwe خارج میشه؟؟

ریک فلیر میگه اون کسی که با قهرمانی از بتل گراند خارج میشه خود جان سینا است و بعد تم سانگ رومن رینز زده میشه و داخل رینگ میره و با فلیر خوش و بش میکنه و فلیر هم در انتهای ورودی با جان

سینا دست میده.

 

مسابقه نهم

رومن رینز و جان سینا در مقابل کین و رندی اورتون و ست رولینز

برنده: جان سینا و رومن رینز با دی کیو

به دلیل حمله کین و اورتون به رینز و داور تا شماره 5 شمرد ولی او رو رها نکردند.

برنده: جان سینا و رومن رینز

 

سینا بعد از مسابقه برای  کمک به رینز به رینگ اما رندی مانع میشه سینا خودش رو خلاص میکنه و بعدش میره با کین درگیر میشه.رینز بلند میشه تا به رندی اسپیر بزنه اما رندی جا خالی میده  تا اسپیر روی سینا اجرا بشه.کین  رومن رو بیرون رینگ میندازه اما رندی بهش ارکی او میزنه.رومن میادو به رندی اسپیر میزنه.رولینز که حین سابقه از نایحه زانو مصدوم شده فقط جریان رو تماشا میکنه.رینز وسط رینگ ایستاده و با نگاه رومن و سینا به هم شو تموم میشه.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 1,391
  • بازدید سال : 13,419
  • بازدید کلی : 202,357
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی