loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 58 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

با حضور ویکی گوئرو در رینگ شو اسمکدان شروع میشه.ویکی میگه د شیلد اخیرا کارهای ناخوشایند زیادی انجام دادند و باید امشب به مصاف یازده استاردیگه بروند.

بعد نوبت میرسه به بحث زب کولتر و هیمن که همراه سواگر و سزارو در دو طرف رینگ ایستادند.ویکی میگه حالا نوبت یه بحت داغ هست و همه ما میدونیم که هیمن و کولتر در زمینه های مختلف با هم  اختلاف عقیده دارند.حالا از کولتر میخوام ظرف یک و نیم دقیقه بحث رو شروع کنه.

کولتر تشکر میکنه و میگه اختلاف ما بعد از اتفاقات رسلمنیا شروع شد.ناگهان ورق برگشت و حالا سزارو کنار هیمن ایستاده.همه ما یادمون هست که ده ماه قبل کسی اسم سزارو هم بلد نبود اما من با رئال امریکنزم باعث شدم تا به شهرت برسه.او پیش من امد و گفت به حرفات اعتقاد دارم و بهم کمک کن و من بهش اعتماد کردم.

سواگر اعتماد نکرد اما بازم حمایتش کرد.حالا باید بگم سزارو فقط یک لاشخور بوده.ویکی میگه وقتت تموم شد و کولترمیخواد یک سوال بپرسه ولی بهش فرصت داده نمیشه.

هیمن بحث رو ادامه میده و بابت برخی روشنگریهای کولتر تشکر میکنه.همین میگه فراموش نکن من مشاور لزنر بودم کسی که استریک رو شکست.کولتر بهش میگه اینا به بحث مربوط نیست به  سوالم باید جواب بدی.ویکی دوباره به کولتراجازه بحث میده و زب میگه من اینجام تا تکلیف سزارو رو روشن کنم.

ایا سزارو سابقه کاری هیمن رو میدونه.ایا عاقبت کسانی رو که باهاش کار کردن رو دیده.هیمن یه متقلب و دروغگو هست.او حالا یه موقعیت خوب در سزارو دیده و روش چمبر زده.او سزارو رو دزدیده  تا به نفع خودش استفاده کنه.

هیمن میگه خیلی  خوب حالا تو بگو وقتی من براک لزنر رو تا شکستن استریک رسوندم تو برای پسرات چیکار کردی.؟تنها چیزی که برنده شدن جایزه بتل رویال اندر د جاینت بود.تازه همون موقع هم بدون اینکه تو بدونی سزارو موکل و تحت حمایت من بود.بعد هم برنده شدن سزارو با کمک هیمن رو تکرار میکنه.

کولتر میگه سزارو خودش میدونه که من بودم که او را به بتل رویال رسوندم.حالا هر چی سزارو راجب هیمن میدونه من کمی بیشتر ازش میدونم و باید بگم که روزی  هیمن بدون جواب میره و سزارو به حقیقت حرفهای من باور پیدا میکنه.هیمن برای سوالم جوابی نداره چون میدونه حق با من هست.هیمن و کولتر شروع به جر و بحث باهم دیگه میکنند و سواگر و سزارو انها را از هم دور میکنند.

سواگر مقابل سزارو

در پایان مسابقه سزار و موقعیت اجرای چرخ و فلک رو داره و مردم برای این حرکت تشویقش میکنند.سزارو سواگر رو میچرونه و در اخرهم با زدن فینیشرش به سواگر٬سزارو برنده مسابقه میشه

بعد از مسابقه هیمن میاد دست سزارو رو به عنوان برنده بلند میکنه و جشن میگیرند اما با ورود د شیلد برای انتقام هیمن فورا همراه سزارو سالن رو ترک میکنندو سواگر در محاصر دشیلد قرار میگیره.د شیلد برای تلافی همراهی سواگر با ایوولوشن بهش پانچ و پاور بمب میزنند.

 د شیلد میکروفن بدست میشند و امبروز میگه ما به حرفای اچ فکر کردیم اینکه یا به روز باشیم یا نابود بشیم.ست میگه به نظر میرسه سواگر به روز نبود.رینر میگه این تازه شروع کار هست.د شیلد توی رینگ جشن میگیرند و به نظر میاد سواگر نخواهد تونست درمین اونت در بین استارهایی باشه که مقابل د شیلد قراره مبارزه کنند.

تبلیغاتی پخش میشهومیریم سراغ بخش بعدی.

ناتالیا مقابل تامینا

ناتالیا سعی میکنه با شولدر بلاکو بعد هم رول کردن حریف رو پین کنه اما تامینا به یم سوپر کیک محکم به سر ناتالیا موفق به کاور کردن طرف میشه.

در بک  استیج تری من باند دارند راجب مین اونت امشب و زدن دشیلد با هم مشورت میکنند که ست میاد و میگه بحث راجب ماست؟هیت میگه تنهایی نمیترسی؟امبروز میاد و میگه تنها نیس.هیت میگه اما ما سه نفریم و وقتی هیت میچرخه میبینه رومن هم کنارش ایستاده.د شیلد به تری من باند حمله میکنندو به نظر میاد اگه اینطوری پیش بره استار سالمی برای مسابقه مقابل دشیلد درمین اونت باقی نمی مونه.

 ویکی در دفترکارش داره با اچ تلفنی حرف میزنه.به نظرمیاد اچ بابت د شیلد راضی نیست و ویکی با گفتن  اینکه بهترین کا رو برای شرکت انجام خواهد داد تلفن رو قطع میکنه.مادوکس میاد و میگه تو در دفترمن چیکار میکنی؟ویکی میگه امشب که راو نیست.اسمکدانه.مادوکس میگه خودت رو قاطی این دعوا نکن نمیتونی حلش کنی.اما ویکی بی اعتنا میره.

رایبکسل مقابل اوسوز

کار رایبکسل نسبت به اوسوز بهتر بود و اکسل بعد از وارد کردن ضربه ارنج به سر جیمی اوسو توانست نک بروکر رو روش اجرا کنه و با پین کردن حرف تیم رایبکسل رو برنده مسابقه کنه.

وایتها به سالنمان و یک قفس دراطراف رینگ هم هست.وایات از مردم میخواد تا باهاش یک اهنگ رو بخونند و راجب دوست داشتن و اینکه در موردش چیزهایی به جان سینا نشان خواهد داد حرف میزنه.وایات میگه سینا میبینه که علاقه مردم رو داره از دست میده و بازم لبخند میزنه.وایات میگه سینا خیلی خودش رو قبول داره اما در واقع جو گیر شده.حرفهای من اما پ.چ نیستن و عمیق و معنی دارند.در واقع ما گلادیاتورهای مدرن هستیم که بر سر محبوبیت بین مردم با هم مبارزه میکنیم.درون این قفس سینا با تمام وجودش گرفتار خواهد شد.او خودش من رو برا ی این مسابقه تحریک کرد.ایا سینا خواهد تونست توهمات خودش روعملی کنه.وایات بالای قفس میره و میگه من دنیا رو در دستان دارم.مردم هم باهاش همراه می کنند.(گمونم مردم به زودی شعار وایات رو عزیز دوردونه میکنند)

 

برادران رودز مقابل هاپرو راون

کودی برای پرش از روی طناب اماده میشه که هارپر گلداست رو طرف کودی هل میده و کودی می افته.گلداست بابت برادرش نگران هست و بعدش به مسابقه میاد تا به کارش ادامه بده اما قبل از اینکه بتونه کاری انجام بده با کلوزلاین هارپر کاور و پین میشه.

برد مادوکس داره با اچ تلفنی صحبت میکنه که د شیلد میان تو دفترش.مادوکس فورا متوجه نیتشون میشه و میگه نباید عواقب کار رو فراموش کنید و  این کارتون درست نیست اما دشیلد چند ضربه بهش میزنندو بعدش اتاق رو ترک میکنند.

 مارلا و امما مقابل فاندانگوو لیلا

فاندانگو برا ی مسابقه به سالن میاد و مقابل ورودی رقصش رو اجرا میکنه که د شیلد میان و بهش پاور بمب می زنند و میرند.

مسابقه فاندانگو با مارلا کنسل میشه

 تبلیغاتی راجب راو اینده پخش میشه و در حالیکه د شیلد به رینگ میان مایکل کول اعلام می کنه که لحظاتی قبل کورتیس اکسل رو که مورد ضرب و شتم قرار گرفته در پشت صحنه پیدا کردن.

د شیلد امشب به جای ۱۱ نفر مقابل تنها کسانی که از کتک خوردن در امان بودن قرار خواهند گرفت

د شیلد مقابل رایبک-برت-اونیل-دلریو-سندو(5 به 3)

امبروز اونیل رو به گوشه رینگ میفرسته و بهش کیک میزنه.بیرون رینگ رومن رینز یک دراب  کیک به سندو که قصد دخالت داره میزنه.بعدش تگ میکنه و برای زدن پانچ به رینگ میاد.برت و دلریو قصد دخالت دارند که داور میبینه و مانع میشه.انها عقب  نشینی میکنند اما رولینز از روی طنابها یکی از پرشهای زیبای خودش روی رایبک رو انجلام میده.

بعدش امبروز و ست به هم به اونیل و سندو حمله میکنند.برت داره به عقب نشینی خودش ادامه میده که رومن بالاخره پانچ خودش رو به دلریو وارد میکنه.سندو توی رینگ تازه بلند شده  که دشیلد وارد رینگ میشند.سندو میره تگ کنه اما کسی در گوشه رینگ نیست.هر کدام ار د شیلد ضربه ای بهش میزنند و اخر سر هم رومن با اجرای اسپیر روی سندو موفق میشه د شیلد رو برنده مسابقه کنه. 

بعد ازمسابقه امبروز اونیل رو هم به رینگ میاره و رومن بهش اسپیر میزنه.ست و دین این بار رایبک رو به رینگ میارند و رومن به رایبک هم اسپیر میزنه.بعد روی رایبک پاور بمب اجرا میکنند و با ژست اتحاد دشیلد در وسط رینگ٬شو اسمکدان تمام میشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 13,376
  • بازدید کلی : 202,314
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی