loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 72 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شو با مروری بر گذشته شروع میشه.

پروموی دشیلد:

گروه شیلد وارد سالن میشه.امبروز میکروفون رو به دست میگیره و میگه که شما چیزی رو دیدین که شاید دیگه اتفاق نیفته اینکه اوولوشن از گروه وایات حمایت کرد و اونا تونستن 6 نفری از پس ما بر بیان و اون اوولوشن بودش گروهی که همینطوری و از دیگران استفاده میکنه.ست رولینز میگه که ما از اوولوشن ترسی نداریم و باهاشون رودر رو میشیم و به اونا حمله میکنیم اگر اونا خواهان ریمچ هستن مشکلی نیست اونا گروه سابقه دارین و لی حرفی مقابل شیلد ندارن.رومن رینز هم میکروفون رو میگیره و میگه که شما خیلی حمله به ما کردین و کلی فینیشر و پاور بامب زدین ولی ما هنوز روپاییم و اینو باید بدونید که شما به زودی به شیلد و تسویه حساب ایمان خواهید آورد و این یه پیام دعوت به مبارزه است.در همین حین در مانیتور تریپل اچ رو نشون میده که از ماشین پیاده میشه و با رندی و باتیستا خوشوش میکنه و شیلد هم به سرعت از رینگ خارج میشن در آرنا شیلد به اوولوشن حمله میکنه که مسئولین اونا رو جدا میکنن.


مسابقه اول:راب ون دام مقابل جک اسواگر

و.ن دام با چشم مصدومش وارد سالن میشه و اسواگر هم با صحبتای زب کلتر وارد میشه.زنگ مسابقه به صدا در می اد که تم سانگ آدام رز پخش میشه که حواس اسواگر پرت میشه و ون دام با زدن یه کیک و اسپلش پیروز میشه و آدام رز هم با گروهش در حال جشن گرفتن هستن.


مسابقه دوم:آلیشیا فاکس مقابل پیچ

قبل از مسابقه آلیشیا فاکس رجز خونی میکنه و به پیچ سیلی میزنه زنگ مسابقه رو میزنن هر دو کشتی گیر درگیر میشن و آلیشیا یه سوپلکس و ضربه هایی را وارد میکنه ولی در آخر پیچ با زدن یه  مودیفید رولینگ بک سوپلکس برنده میشه.بعد از مسابقه آلیشیا فاکس با عصبانیت فریاد میزنه و میگه که من قهرمان جدید دیواز خواهم شد و کلاه جی بی ال رو بر میداره و از سالن خارج میشه.


پروموی دنیل برایان:

برایان با تشویق هواداران وارد میشه و صحبتایی از سامراسلم پیش تا الان میکنه  میگه که بعد از ماه عسلم کین بهم حمله کرد و این فک کنم تاوان محبوبیتم هستش و یه جراحی گردن اینو کامل کردش و نمیدونم که میتون ادامه بدم یا نه ولی اصلا شاید بر گردم شایدم نه؟


مسابقه سوم:جان سینا و اوسوز مقابل وایاتها

سینا وارد میشه و بخش هایی از کمک های او به بیماران سرطانی پخش میشه و اوسوز . وایا هم به رینگ میان.جی اوسو و لوک هارپر مسابقه رو اغاز میکنن.جی پانج و کلوزلاین می زنه. هارپر دراپ کیک و پانچ می زنه و با اریک راون تگ می کنه. راون بادی اسلم هارپر و جیمی اوسو تگ می کنن که جیمی یه هارپر یه کلوزلاین و کیک و آپرکات و ساموان دراپ و بوت می زنه که بری وایات تگ می کنه. جیمی و وایات ضربات زیادی رو بهم می زنن.جان سینا و اریک راون تگ می کنن. سینا یه شولدو بلاک و بک سوپلکس پاوربامب می زنه. سینا می خواست یو کنت سی می بزنه که هارپر به سینا ول بارو فیس باستر می زنه جی اوسو هم به هارپر حمله می کنه و یه های کراس بادی  بهش می زنه. وایات هم یه ساید اسلم به جی می زنه که جیمی یه ضربه به سر وایات می زنه. راون هم یه شولدر بلاک به جیمی می زنه. راون سینا رو می گیره که سینا سریع حرکت می کنه و STFرو اجرا می کنه که وایات یه اسپلش به سینا می زنه که اوسوها یه سوپرکیک به بری وایات می زنن.بعد یکی هم به هارپر می زنن. سینا هم با زدن یه AAبه راون تیمشو برنده میکنه.


پروموی اوولوشن:

اوولوشن میاد و رندی میگه که من  نمیدونم اچ موافقه بیا نه ولی اون شیلد رو مثل فرزندان سابقش میدونه و وقتشه که دستان عدالت بریده شن.باتیستا هم موافقت میکنه.اچ میگه که من برتری شلد رو تو اکستریم رولز دیدم اگه اونا خوب نبودن من نمی آوردمشون و اما اگه ریمچ میخوان باشه ولی ایندفعه برنده بازی عوض میشه.سه درس بهشون میدم به امبروز تواضع و از ست رولینز بالهایش رو میگیرم و به رینز نشون میدم که قدرت از آن کیه؟که ناگهان ست رولینز به اچ حمله میکنه و همه یهو باهم درگیر میشن که اوولوشن خودشو از رینگ بیرون میکشه و باتیستا میگه که بسه و من امشب رینز و چلنج میکنم.


مسابقه چهارم:نیکی بلا مقابل ناتالیا

ناتالیا یه اسلم می زنه. نیکی هم یه فلیپ می زنه. بقیه دیوا ها هم در حال امتیاز دادن هستن! ناتالیا کیک می زنه. نیکی ساید هدلاک و بیگ فورم آرم می زنه. ناتالیا سریع بلند می شه که نیکی بهش البو و اسپیرینگ بورد و دراپ کیک می زنه. ناتالیا هم یه نایف می زنه که که پین میکنه ولی نیکی بلند می شه. ناتالیا میخواست که نیکی رو رول آپ کنه نیکی بدل می کنه و برنده مسابقه می شه.


مسابقه پنجم:شیمس مقابل کرتیز اکسل

هر سر شاخ میشن که شیمس یه هدلاک می زنه. اکسل می خواست که حمله کنه که یه بک البو بهش می زنه و بعد یه دراپ و آپرکات و ویپ ریورسد هم بهش می زنه. اکسل هم یه کیک به شکم شیمس و یه ضربه زانو به صورتش می زنه. شیمس هم چدتا ضربه می زنه. اکسل یه دراپ کیک و رولینگ فایرمن می زنه. شیمس یه های نی می زنه و به تاپ روپ می ره که اکسل به پایین می کشتش و یه نک بریکر به شیمس می زنه. اکسل می خواست پرفکت پلکس بزنه که شیمس بدلش می کنه و یه وایت نویز بهش می زنه و برنده این مسابقه می شه.رایبک به شیمس حمله میکنه و چلنجش میکنه و شیمس هم میپذیره.


مسابقه ششم:شیمس مقابل رایبک

رایبک چین لاک رو اجرا می کنه اما شیمس مانعش می شه. رایبک کیک می زنه و کاور می کنه ولی تا شماره دو شیمس بلند میشه رایبک کیک به سر شیمس می زنه که شیمس هم چندتا پانچ بهش می زنه. رایبک هم یه بادی اسلم و بیگ اسپلش می زنه. رایبک یه کلوزلاین می زنه. شیمس هم یه وایت نویز و بعد کلورلیف می زنه. اما رایبک کیک می زنه و بعد یه اسپاین باستر ویه بیگ بوت می زنه و بعد یه البو و بوت می زنه. شیمس هم یه پاور اسلم و کاور می کنه که رایبک بلند میشه. شیمس باورش نمی شه. شیمس منتظر می شه رایبک پاشه که اکسل بهش حمله می کنه شیمس هم یه پانچ بهش می زنه. رابیک هم با یه کلوزلاین حمله می کنه و شیمس رو روی شونه هاش بلند می کنه برای زدن شل شاکد که شیمس به پایین می پره و یه بروک کیک ناگهانی می زنه و برنده مسابقه می شه.


پروموی استفانی مکمن:

استفانی میگه که مسابقات سنگین باعث شده که دنیل برایان اسیب ببینه و چون اون یه استار درجه یک نیست و این مسابقات و مسابقات سر کمربندهای درجه یک براش سنگین هستن این بلاها  سرش اومده و عمل جراحیش اینو ثابت میکنه و من صلاح اونو میخوام.من خواهش میکنم که بیای و با هم رودر رو حرف بزنیم.دنیل میاد و جلود آرنا می ایسته که تم سانگ کین پخش میشه و کین میاد دنیل برایان رو خردو خاکشیر میکنه و میره و دکترا و بری بلا به بالای سرش میان و اونو از سالن خارج میکنن.


مسابقه هفتم:دلف زیگلر مقابل فاندانگو

فاندانگو ویست لاک اجرا می کنه ولی زیگلر با زدن هدلاک خودش رو نجات می ده و بعد یه شولدو بلاک می زنه. زیگلر یه کلوزلاین و دراپ کیک می زنه. فاندانگو یه بادی دراپ و البو و پانچ و آپرکات می زنه. زیگلر پانچ می زنه. فاندانگو یه سوپلکس و چین لاک می زنه. زیگلر یه البو و اولنچ و نک بریکر می زنه. فاندانگو هم یه فیم اوسر و سوپلکس می زنه که در نهایت زیگلر بازدن زیگ زاگ موفق به پین کردن فاندانگو می شه.


مسابقه هشتم:کودی رودز مقابل دمین سانداو

سندو ویست لاک رو اجرامی کنه. کودی هم یه فایرمن می زنه و هامرلاک رو اجرا می کنه. سندو البو می زنه که کودی رول آپ اجرا می کنه ولی موفق نیست. سندو کیک و سوپلکس می زنه و چین لاک رو اجرا می کنه. کودی یه کلوزلاین و آپرکات می زنه. سندو یه اسپلش می زنه. کودی اسپرینگ بورد دراپ کیک می زنه و با زدن دیسستر کیک موفق به بردن مسابقه می شه.

در بک اسیج بری وایات درباره جان سینا و هواداراش و دورو وریاش حرف میزنه و میگه که بزودی همشون به فرمان من در میان و توسط من تسخیر میشن و حرفایی هم درباره بهشت میزنه!


مسابقه نهم:باتیستا مقابل رومن رینز

 

مسابقه شروع می شه و هر دو مرد قفل می کنن. رینز قوی تر هست و باتیستا رو به گوشه ها هل می ده. باتیستا پانچ و شولدر بلاک می زنه. رینز هم پانچ و هد بوت و کلوزلاین می زنه. تریپل اچ و رندی اورتن نزدیک رینگ میان که دین امبروز و ست رولینز هم همین کار رو می کنن. باتیستا به رینز پانچ می زنه. رینز هم یه کلوزلاین و پانچ می زنه . رینز می خواست رانینگ دراپ کیک بزنه که اچ و رندی مانعش می شن. امبروز و رولینز هم یه شیرجه روی اونها می رن و با اچ و رندی درگیر می شن. رینز هم رانینگ دارپ کیک رو به سر باتیستا می زنه. کنار میز گزارشگر ها هم امبروز با رندی و رولینز با تریپل اچ در گیر هستن. رینز می خواست سوپرمن پانچ به باتیستا بزنه که تریپل اچ رینز رو به بیرون رینگ می کشه و می خواست پدگری روش بزنه که رولینز به اچ کیک می زنه. زنگ مسابقه هم زده می شه و مسابقه بدون نتیجه اعلام می شه.استفانی به همراه خودش تمام سوپراستارای هیلو میاره و دستور میده که به شیلد حمله کنن.اچ با صندلی میاد و ست و امبروز هم صندلی رو میگیرند و باهاش هیلها رو از رینگ بیرون میکنند و رومن هم به چند نفر اسپیر میزنه.اچ رو هم با اسپیر بیرون میکنه و هیلها به طرف خروجی میرند و بقیه که موندن از دشیلد ضربات صندلی و فینیشر دریاقت میکنند.بعدشم باز د شیلد روی رایبک پاور بمب میزنه.شیلد ایوولوشن رو چلنج میکنه اما ایوولوشن همونجا ایستاده و فقط نگاه میکنه.شو راو هم با همین نگاها تموم میشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 1,387
  • بازدید سال : 13,415
  • بازدید کلی : 202,353
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی