loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 72 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود کشتی کج و فیلمفـرمت MP4 ریلیزر HDTV :

دانلود کشتی کج و فیلملـینک های دانــلود 720p : لـینک اکـسپرس لـیچ

دانلود کشتی کج و فیلملـینک های دانــلود 480p : لـینک اکـسپرس لـیچ

دانلود کشتی کج و فیلم حجم : « 600 مگ و 1.9 گیگ »

 


) برسی مسابقات :

آدام رز درمقابل کاماچو : اولین مسابقه ان ایکس تی تیک اور , مسابقه ی سینگل بین آدام رز و کاماچوست که دو هفته ی گذشته ثبت شد . آدام رز که در اولین روز بعد از اکستریم رولز رسما وارد شوهای اصلی دبلیو دبلیو ای شد , طرفداران زیادی رو جمع کرد که بانی اصلی اون شخصیت جالب و خوشحال رز بود , کشتی گیری شوخ و شنگ و عشقه مهمونی و در عین حال قدرتمند و چالاک در مسابقات . رز کمتر از 4 روز دیگه در پی پر ویو بزرگ پی بک هم به مصاف جک سواگر خواهد رفت و این مسابقه برای اون در تیک اور میتونه نوعی سنجش برای اون باشه . از طرفی هم کاماچو , کشتی گیر مکزیکی که سال 2011 وارد میادین شد , تقریبا یک های فلایر شکست خورده محسوب میشه و خیلی امیدی به پیروزی اون در مسابقات نیست . در کل مسابقه خوبی هست برای شروع پی پر ویو .


شارلوت درمقابل ناتالیا : دومین مسابقه پی پر ویو یک جدال دیدنی بین دو کشتی گیر با دو مربی فراموش نشدنی در دبلیو دبلیو ای , شارلوت دختر جوانِ ریک فلیر و ناتالیا دختر برت د هیتمن هارت بزرگ که هردو از استوره های بی رغیب دبلیو دبلیو ای بودند و در حال حاضر جزو هال آف فیمر ها هستند . در این سابقه هم ریک فلیر و هم برت هارت در کنار رینگ درکنار دختران خودشون حاضر خواهند بود و باید دید که چه اتفاقاتی در اون رینگ خواهد افتاد . این مسابقه برای کمربند Women Championship ان ایکس تی برگزار می شود که در حال حاضر در دست کسی نیست و بعد از این مسابقه شارلوت یا ناتالیا صاحب اون خواهند بود . این کمربند در ابتدا در دستان قهرمان فعلی دیواز چمپیونشیپ یعنی پیج بود که هفته ی گذشته جنرال منیجر ان ایکس تی , جان لیفیلد اون رو از پیج گرفت .


سامی زاین درمقابل تایلر بریز : سومین مسابقه پی پر ویو بین دو کشتی گیر قدرتمند و توانای ان ایکس تی یعنی , سامی زاین و تایلر بریز است . این مسابقه پس از باخت سامی در مسابقه تریپل تریت مچ برای عنوان نامبر 1 کانتاندر کمربند ان ایکس تی و درگیری های زایان با کشتی گیر خود شیفته ی ان ایکس تی یعنی تایلر بریز شکل گرفت . زاین طی این مدت نشان داده که واقعا لیاقت حضور در دبلیو دبلیو ای رو داره و مسابقه ی اون با آنتونیو سزارو در پی پر ویو قبلی ان ایکس تی یعنی ارایول واقعا مورد پسند همه واقع شد و محبوبیت اون رو چند برابر کرد . از طرفی هم تایلر بریز که خودش رو جذاب ترین و زیباترین کشتی گیر میدونه , از هر نظر آدم رو یاد جان موریسون , استار پرطرفدار چند سال گذشته میندازه و نشون داده بخشی از قابلیت های موریسون روهم داره . این مسابقه یکی از بهترین مسابقات پی پر ویو هست بدون شک . شانس برد هم بین دو کشتی گیر یکسان است .


ویکتور و کنور درمقابل ال لوکال و کالیستو : این مسابقه که چهارمین مسابقه این پی پر ویوست , به صورت تگ تیم مچ 2 درمقابل 2 بین ویکتور و کنور ( گروه The Ascension ) و ال لوکال و کالیستو برگزار می شود . همچنین برای عنوان قهرمانی کمربند های تگ تیم ان ایکس تی که در حال حاضر در دستان ویکتور و کنور است , مبارزه خواهند کرد . این مسابقه در بین 5 مسابقه این پی پر ویو اهمیت کمتری دارد ولی با این حال شاهد جدال جمعی از های فلایر های ان ایکس تی خواهیم بود که جدال جالبی باهم خواهند داشت .


آدرین نویل درمقابل بو دالاس : میرسیم به پنجمین مسابقه و مین اونت پی پر ویو ان ایکس تی تیک اور بین قهرمانی فعلی کمربند قهرمانی ان ایکس تی چمپیونشیپ یعنی آدرین نویل و قهرمان سابق این کمربند , بو دالاس . دالاس که هفته ی گذشته رسما در شو اسمکداون وارد مسابقات دبلیو دبلیو ای شد , کارنامه ی خوبی در ان ایکس تی داره و با پیروزی در این مسابقه میتونه اون رو تکمیل کنه . از طرفی هم آدرین نویل در پی پر ویو ارایول در مسابقه ی بسیار دیدنی و نفس گیر لدر مچ توانست دلاس رو شکست بده و دومین قهرمان کمربند ان ایکس تی بشه . این مسابقه ریمچ 2 ماه گذشته است و فرصتی دوباره برای بو دالاس تا خودش رو بار دیگر به همه ثابت کنه و کاری کنه که همه اون اعتقاد پیدا کنند . این مسابقه بدون شک حساس ترین مسابقه این پی پر ویو خواهد بود که نباید به هیچ وجه اون رو از دست داد .


6) پری شو پی پر ویو :

» در پری شو این پی پر ویو شاهد حضور کشتی گیران بزرگی به غیر از ریک فلیر و برت هارت نیز هستیم که کسی انتظارش رو نداشت , از جمله ی اون ها میتوان به : تریپل اچ , استفانی مکماهون , آنتونیو سزارو و پول هیمن اشاره کرد . همچنین بازگشت کریشن هم در این پی پر ویو اعلام شد که جذابیت مسابقات اضافه کرد . احتمال حضور کشتی گیران و بزرگان دیگری هم در پی پر ویو هست که تاکنون اعلام نشده اند

 

منبع: اسکای دبلیو دبلیو ای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 12,476
  • بازدید کلی : 201,414
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی