loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 98 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

تریپل اچ در اول برنامه وارد رینگ میشه.اچ میگه کار من به عنوان مدیر کمپانی جمع کردن استعدادهای خوب کشتی کج در کمپانی و دادن زمینه ظهور به انهاست.تعدادی ازاین استعدادها الان در گروههای مختلف حاضر در کمپانی هم فعالیت دارند اما هیچ کدوم از انها به اندازه د شیلد مدیون توجه من نبودن.اعتراف میکنم که این سه نفر جزو بهترین استارهایی بودن که در این سالها وارد کمپانی کردم.

من به انها زمینه درخشش و پیشرفت دادم.اما به نظر میاد هر چی  انسانها قدرت بیشتری داشته باشند کنجکاوی راجب اینکه این قدرت تا کجا میتونه انها رو ارتقا بده بیشتر میشه.بله این برا ی همه انسانها صادق هست.اما باید مراقب باشید از حد قدرت خودتون خارج نشید.چون د شیلد مرز قدرت خودش رو نشناخت و و تاوانش رو هم داد.تصاویری از دو راو اخیر و حمله شیلد به ایوولوشن و تلافی این حمله در راو بعدی توسط ایوو لوشن پخش میشه.

اچ میگه انها بعد از راو واقعا وضعیت خوبی نداشتند و من میخوام یه فرصت برای بازیابی خودشون به این گروه بدم.همانطور که در مصاحبه ام با مایکل کول گفتم یه فرصت برای عذر خواهی .یادمه که رومن رینز برام نوشت که این سربازها هستن که جنگ رو برنده میشند نه پادشاهان اما حقیقت این هست که سربازها وسیله از دست دادن یا گرفتن مواردی هستند که پادشاهان براشون تصمیم گرفتن.د شیلد هم جزو سربازان کوچک من هستن که از حد خودشون خارج شدن.د شیلد در اکستریم رولز میتونه به طور وحشتناکی که تا به حال ندیده نابود بشه.در اکستریم رولز انها مقابل ایوولوشن که قویترین گروه ویرانگر تاریخ بوده قرار خواهند گرفت و یه بار دیگه دنیا معنای نابودی را درک میکنه.ما به دشیلد نشون میدیم که قدرت واقعی کجاست.اچ رینگ رو ترک میکنه.

آلبرتو دلریو در مقابل بیگ ایی

قبل از مسابقه بیگ ای درباره مسابقه اش در اکستریم رولز حرف می زنه و رجز خونی می کنه.

مسابقه شروع می شه. بیگ ایی با قدرت دلریو رو به گوشه ها می بره که دلریو یه کیک و پانچ و هد بوت می زنه و خودش رو نجات می ده. بیگ ایی هم یه بادی اسلم و شولدر بلاک می زنه. دلریو هم ست آپ اینزیگیری می زنه. دلریو هم کیک و چین لاک رو اجرا می کنه. بیگ ای هم یه پیر او کلوزلاین و دنبالش یه بلی تو بلی ساید سوپلکس می زنه. هر دو همچنان ضرباتی رو به هم می زنن. بیگ ای کلوزلاین و فلپ جک و یه بیگ اسپلش اجرا می کنه و می خاد بیگ ایندینگ رو بزنه که دلریو بهش اجازه نمی ده و به بک استابر بدلش می کنه و بعد کراس آرام بریکر رو اجرا می کنه ولی بیگ ایی طناب پایین رو می گیره. داور به دلریو تذکر می ده که فن رو ادامه نده ولی دلریو همچنان کراس آرام بریکر رو روی بیگ ایی ادامه می ده. بیگ ایی هم طناب رو همچنان گرفته. داور شروع به شمارش 5 ثانیه می کنه که بازهم دلریو بی خیال نمی شه و کراس آرام رو ادامه میده. داور هم به شماره 5 می رسه و زنگ مسابقه رو به صدا در میاره به نشانه مسابقه dq به نفع بیگ ایی.

برنده : بیگ ایی با dq

بعد از مسابقه دلریو به بیگ ایی حمله میکنه و روش سابمیشن انجام میده اما با فینیشر بیگ ایی روی دلریو درگیری به نفع بیگ ایی تموم میشه.

یه سری تبلیغات و حرفهایی راجب اتفاقات اخیر کمپانی رد و بدل میشه تا سراغ پروموی پل هیمن بریم.

 پل همین میاد و خودش رو مشاور سریعترین پیشرفت کننده در کمپانی که سزارو باشه معرفی میکنه. او راجب کارهای سزارو با تحسین حرف میزنه و بعدش خودش رو مشاور براک لزنر که تونست استریک رو بشکنه نام میبره.هیمن مردم رو تحریک میکنه تا این جمله "شکستن استریک "رو مردم بوو میکنند.هیمن میگه ممنون بابت این واکنشتون الان واقعا حس بهتری دارم.هیمن بازم هم راجب اینکه شخصیتش طوری هست که از حرص دادن به بقیه لذت میبره حرف میزنه و بعدش بازم باتکرار شکسته شدن استریک رینگ رو ترک میکنه.

مسابقه ال تریتو هورنسواگل برای امشب تبلیغ میشه.

 تامینا به رینگ میاد و راجب اینکه در اکستریم رولز از فرصت کسب تایتل دیواز استفاده خواهد کرد به پیج هشدارمیده.او خودش رو نسبت به پیچ لایقتر میدونه و بعدش اکسانا برای مسابقه با پیج به رینگ میاد

پیج در مقابل اکسانا

قبل از مسابقه اکسانا می گه که همه دیوا ها به پیج حسادت می کنن و پیج خیلی برای قهرمانیش خوش شانس بوده ولی امشب دیگه شانسی نداره و به پیج حمله می کنه و ضربه ای بهش می زنه. داورها دخالت می کنن و وضعیت پیج رو چک می کنن که پیج می گه مشکلی نیست و مسابقه رو شروع کنن.

اکسانا یه سوپلکس می زنه که پیج هم با یه واید البو جوابشو می ده و با زانو چند ضربه می زنه. اکسانا از رینگ خارج می شه تا نفسی تازه کنه. پیج هم دنبالش می ره که اکسانا یه کلوزلاین بهش می زنه و به رینگ برش می گردونه و یه رون سیمونز استایل اسپینباستر بهش می زنه و دنبالش یه دراپ ان البو و اسلم هم بهش می زنه. پیج بلند می شه و به مسابقه بر می گرده و چندتا کیک می زنه. و بعدش چند تا شورت آرام کلوزلااین اجرا می کنه. پیج با یه دارپ کیک اکسانا رو به زمین می کوبه و بات اجرای اسکورپیون کراس لاک موفق بردن این مسابقه می شه.

برنده : پیج 

 شیمس راجب مسابقه امشبش با باتیستا به رنه یانگ میگه که :باتیستا با صندلی به  من حمله کرد  چون همیشه راه اسون رو برای برنده شدن انتخاب میکنه.او امشب با هروسیله ای میتونه بیاد اما اخرشم نمیتونه شکستم بده.مهم نتیجه نیست مهم  اینه که کی بهتر جنگید و طرف رو تحقیر کرد.

در پشت صحنه هورنسواگل و ال تریتو برا ی مسابقه امشب اماده میشند.

هورنسواگل مقابل ال تریتو

دو حریف اول هم دیگه رو نگاه میکنند و بعدش هورنسواگل طرف رو هل میده  که ال تریتو هم واکنش متقابل نشون میده.هورنسواگل حریف رو به طرف طنابها پرت میکنه اما در برگشت رو ی هم قفل میکنند و ال تریتو بهش هد لاک میزنه و به دنبالش شولدر بلاک و کلوزلاین رو اجرا میکنه.هنوز حریف به مسابقه برنگشته و ال تریتو هوریکان رانا رو روی هورنسواگل اجرا میکنه و یک دراپ کیک  هم  به دنبالش وارد میکنه.هورنسواگل در برگشت یک چین لاک روی طرف اجرا میکنه .تریتو خلاص میشه اما واگل با کلوزلاین و بعدش یک  اسپلش کار و ادامه میده.تریتو به مبارزه برمیگرده و با برونو باستر حریف به کف رینگ می کوبه و بعدش یک مونسالت از روی طناب اجرا میکنه و با شماره 3 برنده مسابقه میشه.

بخشهای مربوط به خبرهای بد برت و همچنین معرفی روسو توسط لانا اجرا میشه.

روسو مقابل ارتورت

 ارتروت با کیکهای معمول خودش کار رو شروع میکنه اما روسو خیلی زود کنترل مسابقه رو در اختیار میگیره.روسو ارتروت رو بین طنابها قرار میده و بهش ناستی کیک میزنه.بعدش با ضربات زانو به  حریف حمله میکنه.بعد هم سامون دراپ را روش اجرا میکنه.

روسو کار رو با رایت هندهای سنگین ادامه میده و سرانجا با اجرای فینیشر و پین کردن حریف برنده مسابقه میشه.

 بعد از مسابقه وودز به روسو  حمله میکنه اما روسو با چند ضربه وودز رو هم کنار ارتورت روی کف رینگ میندازه و لانا دست روسو را به عنوان پیروز درگیری بلند میکنه.

امما و مارلا در پشت صحنه به هم میرسند و امما یه سیلی به مارلا میزنه و میره.مارلا با تعجب نگاهش میکنه.

فاندانگو مقابل مارلا

فاندانگو یک سوپلکس روی مارلا اجرا میکنه و با ضربات پا به کارش ادامه میده میده اما مارلا از رینگ بیرون میره.بعدش دوباره برمیگره و با هد باتهای مخصوص خودش حمله میکنه.مارلا اماده زدن حرکت کبرا میشه اما لیلا که همراه فاندانگو امده مانعش میشه.امما میاد و به لیلا حمله میکنه.مارلاهم در رینگ فینیشر سانست فلپ رو اجرا میکنه و موفق به کسب پیروزی میشه.

بعدازمسابقه مارلا و امما برای حریفان خط ونشون میکشند و اشتی میکنندو میرقصند و میرند.

 صحنه هایی از صحبت استفانی با کین و تصمیم کین برای بازگشت به هیبت سابقش پخش میشه.

شیمس برای مسابقه مین اونت مقابل باتیستا وارد رینگ میشه.

شیمس مقابل باتیستا

شیمس کار رو روی حریف با رایت هند شروع میکنه.باتیستا از رینگ بیرون میره و شیمس از سر باتیستا میگره و به رینگ می کشه.اما باتیستا شیمس رو از رینگ خارج میکنه و به حفاظها می کوبه. بیرون رینگ کمی درگیر هستندو در برگشت به رینگ شیمس به حریف کلوزلاین میزنه.باتیستا برای زدن شولدر فیرست اقدام میکنه اما شیمس مانع میشه.شیمس یک ایریش همر اجرا میکنه اما در جواب ضربه زانوی حریف رو به صورتش دریافت میکنه.

باتیستا برای زدن باتیستا بمب اقدام میکنه اما شیمس باتیستا رو بیرون رینگ میندازه.باتیستا بر میگرده و یه البو به حریف  میزنه.شیمس میخواد بروگ کیک بزنه اما باتیستا جا خالی میده.در برگشت باتیستا سعی میکنه به شیمس بروگ کیک بزنه و بعد هم اسپیر رو اجرا میکنه اما در پین کردنش موفق نیست.باتیستا بازم برای باتیستا بمب اقدام میکنه که این بار موفق به پین کردن حریف میشه.

شو اسمکدان با تصویر هر دو حریف که خسته هستن و توی رینگ خستگی در میکنند تمام میشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 1,435
  • بازدید سال : 13,463
  • بازدید کلی : 202,401
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی