loading...
بزرگترین سایت هواداری کشتی کج
ADMIN بازدید : 84 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

 

آپدیت بر روی پی پر ویو سامراسلم:
 
همانطور که در شو راو امروز مشاهده کردید ، یک مسابقه برای پی پر ویو سامراسلم به ثبت رسید که در آن مسابقه ما نیز شاهد مبارزه د بیست " براک لسنر " با جان سینا برای قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان خواهیم بود. کسی که امشب در مین اونت شو راو بازگشت و درحالی که تریپل اچ رندی اورتن را در مقابل جان سینا ابتدا قرار داد اما پول هیمن به همراه براک لسنر وارد شد و آنها چلنجر شدند.
 
مشکل دبلیو دبلیو ای با فینیشر کنتا :
 
دبلیو دبلیو ای در این مدت اخیر با یک استار ژاپنی و با استعدا که کنتا باشد به تازگی قرار داد بسته است و قرار بر این شده است که وی کارش را به زودی در برند ان ایکس تی شروع شد. حال از این استار خبر رسیده است که دبلیو دبلیو ای با فینیشر او که یک جی تی اس می باشد مشکل دارد و همچنین حرکات دیگر او که واقعا آسیب پذیر هستند. به همین دلیل فینیشر این سوپراستارز آینده دار در رینگ سابمیشن سنگین کراس فیس می باشد که دنیل برایان هم نیز از همین سابمیشن استفاده می کند. همچنین در آخرین خبر ها او جدیدا صفحه احتماعی توییترش را عوض کرده است.
 
مسابقه ای مهم در شو اسمکدان :
 
اعلام شد که در شو این هفته فرایدی نایت اسمکدان که تیپینگ آن فردا به همراه مین اونت برگزار می شود رومن رینز باید با آلبرتو دلریو مبارزه ای داشته باشد که قطعا دبلیو دبلیو ای برای این مسابقه و اتفاقات آن برنامه خاصی دارد که باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد.
 
خبری مهم در مورد رسلمنیا 2015 :
 
رویداد بزرگ رسلمنیا سال بعد سی و یک امین سالگرد خودش را تجربه می کند و قرار است این پی پر ویو در ورزشگاهی که سقف ندارد برگزار شود. از آنجایی هم که ساعت برگزاری این پی پی وی از ساعت 4 تا 8 شب می باشد قاعدتا در آن زمان هوا روشن می باشد و بر روی کیفیت و کار هایی مثل آتش بازی تاثیر زیادی می گذارد. هنوز مشخص نیست که مسئولان کمپانی برای رفع این مشکل چه برنامه ای دارند اما قطعا نکته ای مهمی برای رسلمنیا است !
 
برنامه اصلی برای بتل رویال مچ :
 
دیشب ما شاهد این بودیم د میز در مسابقه بتل رویالی که برای قهرمانی کمربند بی صاحب بین قاره ای گذاشته شد موفق شد با ترفند جالبی برنده این مسابقه شود. اما جالب است بدانید که در خبر های رسمی ذکر شده است برنامه ابتدای و اصلی پیروز و قهرمانی دولف زیلگر بوده در صورتی که د میز را مسئولان انتخاب کردند !

نتایج مسابقات شو سوپراستارز :
 
شو سوپراستارز این هفته که تیپینگ آن قبل از شو ماندی نایت راو برگزار شد ، دو مسابقه به همراه داشت که در اولین آن آدام رز موفق به برتری در مقابل هیث اسلاتر شد و در مسابقه دوم قهرمان سابق کمربند های دبلیو دبلیو ای و سنگنی وزن جهان " آلبرتو دلریو " ، توانست با سابمیشن سنگین خود آرتروث را شکست دهد.
 
علت غیبت راب ون دم در بتل گراند :
 
قرار بر این بود که قهرمان سابق کمربند دبلیو دبلیو ای " راب ون دم " در پی پر ویو بتل گراند که دیروز برگزار شد حضور داشته باشد و برای کمربند بین قاره ای در مقابل چندین سوپراستارز دیگر مبارزه کند اما در عین ناباوری آر وی دی که یکی از مدعیان اصلی کسب این کمربند بود در مسابقه حاضر نشد. هنوز دقیقا مشخص نشده که دلیل این غیبت چیست اما این مشخص است که راب ون دم مصدومیتی اصلا ندارد و حتی یکی از طرفدار های او برایش آرزوی موفقیت کرده که راب ون دم جوابی داد و آن هم این است که باید به آینده امید داشت. شاید این جواب به این معنا باشد که در آینده ممکن است راب ون دم قهرمان کمربند بین قاره ای شود !
 
 

حریف استینگ در دبلیو دبلیو ای :
 
دبلیو دبلیو ای جدیدا در سایت رسمی خودش نظرسنجی مبنی بر بهترین و درام ترین حریف مناسب برای د ایکون استینگ قرار داده است که در این نظرسنجی بری وایات ، جان سینا ، تریپل اچ ، کین و کریس جریکو به ترتیب بهترین حریفان از سوی مردم برای استینگ انتخاب شدند. هر چند که همه آندرتیکر را حریف استینگ می دانند !
 
ریتینگ شو اسمکدان هفته قبل :
 
شو جذاب و زیبا دبلیو دبلیو ای فرایدی نایت اسمکدان هفته گذشته که آخرین شو قبل از پی پرویو بتل گراند بود توانست با تمامی مسابقات ، سگمنت ها و اتفاقات جالبی که داشت تعداد بینندگان 2.885 را کسب کند که از هفته پیش آن این تعداد بیننده افزایش خوبی داشته است اما همچنان ریتینگ این شو اعلام نشده است.
 
یک مسابقه برای شو مین اونت :
 
در جریان شو امروز راو مشخص شد برای شو مین اونت فردا که قرار است در اورلاندو، فلوریدا برگزار شود ما شاهد مبارزه بدون شک خوب و دیدنی بین شیمس قهرمان کمربند ایالات متحده با روسو که یک ضد امریکایی هست خواهیم بود.
 
دوره ای جدید برای هیث اسلاتر :
 
قطعا همه در پی پر ویو بتل گراند و در مسابقه بتل رویال دیدیم که به چه شکل هیث اسلاتر عالی و خوب کار کرد و جزء چهار نفر مسابقه شد و حتی سزارو را که مدعی اصلی پیروزی در مسابقه بود را حذف کرد. در منابع معتبر خبری نیز شایعه شده است که قهرمان سابق کمربند های تگ تیم و عضو سابق گروه بزرگ نکسز یعنی هیث اسلاتر در آینده ای نچندان دور دوره ای جدید در دبلیو دبلیو ای و کریر خود خواهد داشت و ما شاهد درخشش او خواهیم بود. البته این ممکن است شایعه ای بیش نباشد اما عاقدتا هیث اسلاتر توانایی این کار ها را دارد.

 
برنامه ای بزرگ برای سامراسلم :
 
در روز های گذشته و پس از بازگشت د میز به رینگ در سایت های خبر گذاری رسلینگ اعلام شد که ما به زودی نیز شاهد استوری و فیود بلند مدت د میز و شیمس خواهیم بود. البته این موضوع و خبر قبل از پیروزی د میز در بتل رویال مچ دیشب و قهرمانی او بود. اما مثل اینکه قهرمانی د میز هم روی این برنامه خیلی تغییری ایجاد نکرده است و به نظر می رسد دبلیو دبلیو ای می خواهد در پی پر ویو سامراسلم قهرمان کمربند ایالات متحده " شیمس " را در برابر قهرمان کمربند بین قاره ای " د میز " قرار دهد و برنده صاحب هر دو کمربند شود.

پایان کار روسو با دبلیو دبلیو ای :
 
این روز ها به شدت شایعه شده است که دیگر الکساندر " روسو " دارد آخرین همکاری هایش را با دبلیو دبلیو ای می گذارند زیرا چه خوب و چه بد دیگر با توجه به سیاست های امروز کشور های امریکا ، روسیه و همچنین اوکراین این استوری هم باید به پایان برسد و در این صورت یا باید گیمک یک روسیه اصیل بودن از روسو پاک شود و یا کلا الکساندر روسو در مسابقات حاضر نشود و این درست و دقیقا مانند اتفاقی می باشد که برای کشتی گیر ایرانی در سال 2005 رخ داد و بعد از مدتی از دبلیو دبلیو ای اخراج شد !
 
خبری از کمربند سنگین وزن جهان :
 
در هفته گذشته شو دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو به خوبی دیدیم که به چه شکل جان سینا کمربند سنگین وزن جهان را به ریک فلیر داد. پس از این اتفاق بسیار در سایت ها منتشر شد که دیگر از پایان استفاده از کمربند سنیگن وزن جهان در دبلیو دبلیو ای می باشد و به زودی دیگر این کمربند استفاده نخواهد شد. همچنین در یک خبر دیگر گفته شد بعد از پی پر ویو سامراسلم دبلیو دبلیو ای لوگو جدید نت ورک استفاده می کند و به همین دلیل لوگو کنونی دبلیو دبلیو ای روی کمربند ها برداشته می شود !
 
امروز در تاریخ کمپانی دبلیو دبلیو ای :
 
امروز 21 جولای است و در سال 2002 در چنین ماه و روزی ما شاهد برگزاری پی پی وی بزرگ و تاریخی ونجس بودیم که در آن شاهد یک مین اونت فوق العاده زیبا بین آندرتیکر ، د راک و کرت انگل برای کمربند آندسپوتد بودیم که د راک موفق به کسب پیروزی و قهرمانی این کمربند شد. همچنین 21 جولای سالگرد تولد استار هایی چون: فاندانگو و البته کنی کینگ می باشد که در حال حاضر در کمپانی تی ان ای کار می کند.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آرشیو تاپ 10

    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 1,379
  • بازدید سال : 13,407
  • بازدید کلی : 202,345
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ابزار نظر سنجی

    پشتیبانی